Powrot
Mój stan
E-mail

Użytkownik:

Hasło:

  zapamiętaj

zapomniałem hasło

Nie posiadasz jeszcze konta?
Kliknij tu, żeby się zarejestrować.

Wyprawowe Pajero vs. wyprawowy Patrol

Autor Wiadomość
Napisane: 24. 06. 2010 [01:08]
Hiszpan
Klubowicz
Twórca tematu
skąd:
Rzeszów/Krosno
samochód:
Outlander II Pajero IV
zarejestrowany:
21.07.2009
Posty: 925
Cholera, kolejny punkt na korzyść parcha. icon_evil.gif
Zobaczcie w sklepie Rajdy4x4 ile klamotów można kupić do Y60 czy Y61, a ile do dowolnej pojarki icon_cry.gif
Napisane: 24. 06. 2010 [09:46]
Heilsberg
Administrator
skąd:
Lidzbark Warminski
samochód:
L200 Silver Beast
zarejestrowany:
21.07.2009
Posty: 1683
Akurat w tym sklepie to tak jest. Ale poszukaj sobie ile klamorów do pojary jest w brytyjskich sklepach. Takie rzeczy sprzedają, że u nas to nigdzie nie znajdziesz. I nie wychodzi drożej niż w rzeczonym 4x4.

Gdy Ci smutno jest ogromnie - weź pół litra i przyjdź do mnie.
Napisane: 25. 06. 2010 [03:34]
Remcio
Moderator
skąd:
Gdansk
samochód:
L 200 KAOT
zarejestrowany:
16.09.2009
Posty: 417
pekar1 napisał/a

Pewnie ,że kazdym się pojedzie.
Remcio- a jaki jest koszt przetransportowania auta np. do Hiszpani??
Mógłbyś zapodać jakieś fotki z tej Hiszpanii

zrobie mala relacje...musze sie jeszcze chwile ogarnac i bedzie niedlugo dostepna...a co do glownego tematu to akcesoriow do parcha jest "92394781748932156198 razy 10 do 6-tej newtona" i w dodatku do kazdego modelu (rocznika)...terenowo parch tez ma lepsze parametry w std ale mitsu jest "unique" i jak to mawial golum "preszes" icon_wink.gif
P.S.
sorki za ten off top z hiszpania
Napisane: 23. 01. 2011 [21:40]
marioo
Klubowicz
skąd:
Warszawa
samochód:
Pajero III
zarejestrowany:
12.10.2010
Posty: 294
A ciekawe czy Pajero tak potrafi:
http://www.youtube.com/watch?v=k3Y6GAfO3CE&feature=related
Swoją drogą to można chyba zęby na kierownicy zostawić icon_smile.gif

Pozdrawiam
marioo
Napisane: 23. 01. 2011 [22:30]
Marcus
Klubowicz
skąd:
Warszawa
samochód:
Pajero II
zarejestrowany:
28.05.2010
Posty: 1233
Pierdziu z zębami... Gorzej, jak szekla puści i na takim kinetyku do kabiny wpadnie... A czy Pajero tak potrafi? Pewnie, że potrafi icon_smile.gif
http://www.youtube.com/watch?v=EbqbiTEaO0A

Pozdro
Marcus

[Ten temat był edytowany 1 razy. Ostatnio 23.01.2011 o 22:32.]
Napisane: 23. 01. 2011 [23:08]
Slawek
Klubowicz
skąd:
Komorniki k/Poznania
samochód:
L200 Moby Dick
zarejestrowany:
19.07.2009
Posty: 1011
Haaaa.

Nawet L-200 potrafi tylko lepiej jest wrzucić coś cięższego na pakę , żeby nie tracił przyczepności).
W zeszłym sezonie na placu wyciągałem w podobny sposób swojego Tir'a jak mi kierowca ustawił się w poprzek kolein (tylko nie tak nerwowo).
Natomiast w tym sezonie nie dałem już rady bo po wigilijnych opadach deszczu i następujących potem mrozach ciężarówki poprzymarzały mi do podłoża. Próbowałem na wyciągarce przy zastosowania zblocza ale lina zaczęła niebezpiecznie jęczeć i wolałem zrezygnować.

ps. niestety nie przyszło mi do głowy żeby to nakręcić , może będzie jeszcze okazja icon_confused.gif
taka pusta ciężarówka to tylko 14 ton - więc da się zrobić , tym bardziej że chodzi o to żeby ją tylko ruszyć z miejsca - dalej jedzie sama.
Napisane: 29. 01. 2011 [18:06]
-eSKa-
Klubowicz
skąd:
Wrocław
samochód:
Mitsubishi Pajero
zarejestrowany:
20.07.2009
Posty: 1447
Hiszpan napisał/a

Jak wynika z powyższych głosów na korzyść Patrola przemawia głównie sztywna rama i rzędowa szóstka właśnie.


Tak mi się wydaje, że drugi raz popełniłeś błąd icon_rolleyes.gif Zakładając, że chcesz młode auto z rocznika 2005 czy nawet 2002 to Patrol z tego rocznika to raczej 3.0 czterocylindrowy rodem z Renault icon_rolleyes.gif



Nie próbuj, rób albo nie rób, nie ma próbowania.
L040LWB w trakcie odrestaurowywania
Samurai SJ413 pomarańczowy i brzydki
Napisane: 29. 01. 2011 [18:42]
-eSKa-
Klubowicz
skąd:
Wrocław
samochód:
Mitsubishi Pajero
zarejestrowany:
20.07.2009
Posty: 1447
pekar1 napisał/a

Mam doświadczenia osobiste w użytkowaniu Pajero jako wyprawowego auta.Mogę stwierdzić po raz kolejny ,że Pajero { przynajmniej model V46 - po lifcie/ taki mam} to świetne auto łaczace w sobie cechy w miarę komfortowej limuzyny i bardzo dzielnego auta terenowego.
Landrowery są usterkowe - niestety i mimo swojej legendy kilkuletnie juz auta potrafią sprawiać przykre niespodzianki w trasie.
Toyota Landcruiser HDJ to auto nie do zabicia ale w trasie na dłuzszym przelocie może z kolei zabić kierowcę swoja topornościa i brakiem komfortu.
Siła, moc, niezawodnośc - tak, komfvort- nie...
Jadąc na długa wyprawę { np.kilkanaście tysięcy kilometrów } spora część pokonuje się tez po asfalcie , wówczas przydaje się dynamika, wyciszenie w aucie i trochę komfortu. W terenie sa niezbędne inne cechy takie jak dobra skrzynia, napędy, zawieszenie , dzielność i niezawodnosć .
To wszystko Pajero ma. Jedyny manakament Pojarek to problemy ze szpejem wyprawowym.
Swoim autem zrobiłem w ciągu ostatnich niecałych 2 lat ponad 100 000km z tego ponad 50 000 na róznych wyprawach , bliskich i dalekich , nawet bardzo dalekich.
I w róznych , czasem ekstremalnych warunkach. Zakres temperatur od -20 do +50 , zapylenie, pustynia, bagna, góry, szutry, kamienie i Bóg wie co jeszcze.
I mozna powiedzieć ,że zero problemów. Zadnej poważniejszej awarii , uniemozliwiajacej kontynuowanie jazdy, nawet kiedy zatankowałem ropę wymieszaną z mazutem auto jechało.
Świetne auto jako auto do dalekich podrózy, wypraw. Polecam.

To jest doskonały przykład na to, jak bardzo takie rozważania są zlepkiem subiektywnych opinii, zasłyszanych poglądów
Moim zdanie Toyota HDJ 80 jest bardzie komfortowa niż Pajero II zakładająć ze w jednym i drugim aucie mamy sprawne i porównywalne zawieszanie
Land Rover są usterkowe i dla tego właśnie co drugie auto wyprawowe w Afryce jest Land Roverem. Wybierz się Bad Kissingen i zobacz ilu Niemców jeździ tymi wadliwymi autami. To jest takie samo stwierdzenie jak to, że Pajero w terenie nie robi
Wymień mi szpej wyprawowy którego nie można kupić do Pajero a jest dostępny do Patrola czy HDJ ??
Zbiornik Long Ranger 145 Litrów jest dostępny
Bagażniki aluminiowe stalowe, ARB Hanibal Rhino Rack są dostępne
Zderzak ARB, TJM i parę innych jest dostępny
Blokady ARB są dostępne
Olsony podwozia aluminiowe, stalowe, osłony baków mostów są dostępne
Zderzaki tylne z mocowaniem na koła zapasowe są dostępne
Wzmocnione zawieszenia Old Man Emu, Dobinson Ironman i innę są dostępne
Wloty powietrza Safari, TJM, chińskie kopie Safari są dostępne
Opony felgi, wyciągarki namioty dachowe
Połowa tych gratów w ogóle nie jest potrzeba i nie wiem czy cokolwiek z tej listy masz u siebie w aucie ale stwierdzanie, że jedynym mankament Pajero jest bark szpeju to zaprzeczanie faktom icon_cool.gif
Piszesz, że Pajero ma dobre napędy, zawieszenie, akurat usterkowe Land Rovery maja zawieszenie dużo mocniejsze niż Pajero
To wszystko co napisałem, to nie znaczy jest Pajero jest złą bazą na wyprawókwe. Moim zdaniem Pajero ze sztywnym mostem byłoby idealnym autem a tak jest równie dobre jako jak każde inne, czyli z lepsze jednym a gorsze w innym. Dobre ale nie doskonałe

Nie próbuj, rób albo nie rób, nie ma próbowania.
L040LWB w trakcie odrestaurowywania
Samurai SJ413 pomarańczowy i brzydki
Napisane: 29. 01. 2011 [18:54]
Eugeniusz
Administrator
skąd:
Warszawa
samochód:
Pajero Sport Dakar
zarejestrowany:
07.07.2009
Posty: 4255
Z ta dostepnoscia do modelu z konca produkcji to nie jest tak rozowo.
Napisane: 29. 01. 2011 [19:33]
-eSKa-
Klubowicz
skąd:
Wrocław
samochód:
Mitsubishi Pajero
zarejestrowany:
20.07.2009
Posty: 1447
Eugeniusz napisał/a

Z ta dostepnoscia do modelu z konca produkcji to nie jest tak rozowo.


Cała moja powyższa lista jest dostępna do Pajero 1998 + ( Classic )

Nie próbuj, rób albo nie rób, nie ma próbowania.
L040LWB w trakcie odrestaurowywania
Samurai SJ413 pomarańczowy i brzydki